Списування серед студентів – розповсюджене явище. Як зробити так, щоб студенти усвідомлювали шкоду списування та його згубні наслідки? Ви можете прочитати цей меморандум, поширити серед Ваших друзів і знайомих, – та чи зупинить це списування? Звісно, ні! Але це може змусити студента замислитись над тим, що недоброчесна поведінка сьогодні може зіпсувати його завтра.

Кому: моїм студентам
Автор: ваш викладач
Тема: списування

Знайоме ще зі школи попередження «списувати заборонено» не зупиняє сьогоднішніх студентів. Чому? У опитуванні про списування студенти порівнюють його з їздою на великій швидкості: всі знають про ризики, але продовжують це робити. Завжди існує вірогідність бути спійманим, але шанс невеликий.

Я з вами не згоден! Мої 7 аргументів пояснюють, чому не варто списувати, окрім того, що вас спіймають на шахрайстві.

1. Під час списування на екзамені відповідь виглядає як ваша власна. Це підкріплює думку, що ви знайомі з матеріалом, хоча, насправді, ваші знання – підробка. Більш того, я починаю вважати, що ви розумієте матеріал, і продовжую давати нову інформацію. Варто розуміти: знання в більшості галузях – кумулятивні, що полягає в безперервному процесі нанизування нових знань на вже існуючі: якщо зміст попередньої теми вам неясний, вам складно буде розуміти нову тему. А тепер уявіть, що комплекс знань – це мозаїка, і коли в ній не вистачає якихось елементів, ми не можемо побачити повного зображення. Чим більше таких пробілів, тим більш спотворена картинка.

2. Коли ви списуєте, важливий комплекс вмінь, що їх оцінюють роботодавці, так і залишаються нерозвиненими або ж недостатньо розвиненими. Вміння вирішувати проблеми набувається шляхом вирішення проблем, а не копіювання відповідей. Ваше вміння красиво висловлювати думки на письмі покращується через написання творів, а не переписування чужих робіт. Здатність критично мислити, аналізувати інформацію і говорити переконливо розвивається, коли ви робите це усвідомлено, а не через бездумне повторення чужих роздумів та аргументів.

3. Не вводьте себе в оману. Невеличке списування завжди перетворюється у велику проблему. Так, ви можете почати підглядати відповіді на курсі, що, на вашу думку, абсолютно неважливий, а у вас немає часу на якісну підготовку. Потім ви списуєте на вибірковій дисципліні, вважаючи, що ці знання в майбутньому не знадобляться у вашій професійній діяльності. Згодом ви самостійно вигадуєте результати досліджень в науковій роботі, тому що це не «реальне» дослідження. Студент, який починає списувати, робить це постійно: академічний обман перетворюється в шкідливу звичку і пронизує всю його навчальну діяльність.

4. Обман в коледжі призводить студента до обману в житті. Можливо, ви запевняєте себе, що зупинитесь, коли закінчиться навчання. Дослідження показують інше. Ті, хто списував в університеті, більше схильні обманювати роботодавців або найманих працівників, ухилятись від сплати податків і не дотримуються бізнес- етики. Така поведінка перетворюється на життєву звичку.

5. Списуючи, ви ризикуєте своєю власною доброчесністю. В яку людину ви перетворюєтесь? Дії, що ви чините зараз, визначають те, ким ви станете у майбутньому. Як би ви себе почували, якби людина, про яку ви турбуєтесь, обманювала вас? Ваша особиста доброчесність – це те, що ви носите кожного дня. Ви можете нести її з гордістю або ж підкрадатися крастися, намагаючись приховати свою нечесність.

6. Ви здатні реалізувати всі свої потреби без обману. Деякі студенти списують, тому що це легше, ніж сумлінно працювати весь навчальний рік. Інші списують, вважаючи, що вони і так достатньо розумні, і не мають необхідності вивчати непотрібний матеріал. Успіх у коледжі – це більше, ніж своєчасне виконання навчальних обов’язків. Добре вчитись – не складна наука. Почніть чесно готуватись до короткого курсу, відвідувати всі лекції, вчасно виконувати всі домашні завдання і ви побачите, як це просто. Висновок: більшість студентів розумніші, ніж вони себе вважають.

7. Списування віддаляє вас від людини, якою ви хочете стати. Оцінки, що ви отримуєте, підтверджують ваш навчальний прогрес. Вони – джерело гордості. Вони промовляють, ви – розумна людина, яка варта уваги.

Автор: Maryellen Weimer, PhD

Першоджерело: https://www.facultyfocus.com/…/teac…/memo-students-cheating/

© Magna Publications. This article originally appeared in
Faculty Focus

Зображення: https://sanalisyan.com/…/how-to-deal-with-the-situation-whe…