//Інноватика у викладанні

Інноватика у викладанні

Матеріали тренінгу “Writing with Integrity: Keys to Success”

Раді представити вашій увазі матеріали триденного тренінгу «Writing with Integrity: Keys to Success», присвячених академічному письму та доброчесності, який проводився за підтримки SAIUP та RELO, професором Робертом Коте, Ph.D., Директором Програми із вдосконалення навичок письма (Writing Skills Improvement Program) при Університеті Арізона (University of Arizona). Матеріали першого дня знайомлять із поняттям академічної доброчесності, стисло розповідають, [...]

Переглянути

Розробка і планування навчальних подій як засіб запобігання порушень академічної доброчесності – Семінар

26-27 квітня у Чернівецькому національному університеті імені Ю. Федьковича пройшов семінар для викладачів, протягом якого ми розглянули новітні теоретичні розробки щодо ефективності навчання та викладання в закладах вищої освіти, проаналізували програми дійсних навчальних курсів, ознайомимось з інструментами запобігання порушень академічної доброчесності. Курс вела Людмила Криворучка, кандидат філософських наук, Директор Докторської школи ім. Родини Юхименків Національного університету [...]

Переглянути

Simple Facts about Academic Integrity – Infographics

  We are happy to share with you our infographics "What is Academic Integrity" which can be useful for teachers, pupils, parents and all those who care about academic integrity. The infographics can be used while preparation for lessons, conversations and presentations and shows clear connection between high quality education and academic integrity. To download this [...]

Переглянути

“Зрозуміло про академічну доброчесність” – інфографіка для школярів

  Пропонуємо вчителям, учням, батькам та усім, хто цікавиться темою академічної доброчесності, серію інфографіки "Зрозуміло про академічну доброчесність", розроблену командою Харківського національного університету ім. В.Каразіна під очільництвом Ольги Гужви. Інфографіка стане в нагоді під час навчальних занять, виховних годин, дискусій, бесід чи презентації, наочно продемонструє зв'язок якісної освіти та академічної доброчесності, допоможе побудувати ланцюжок усвідомлення [...]

Переглянути

Presentation “Why Students Plagiarize and What Teachers Can Do About It” by EL Specialist Dr. Victoriya Taylor ( Koҫ University)

Презентація "Чому студенти плагіюють, та що можуть зробити з цим вчителі" дає спільні практичні поради вчителям та викладачам різних напрямів щодо проблеми плагіату у студентських роботах. Коротко про те, як зацікавити себе та студента письмовою роботою, перетворити процес письма з механічного на креативний. Також, презентація торкається причин плагіату у студентів: страху письма, невміння писати, лінощів, [...]

Переглянути

Кодекси честі у боротьбі за академічну доброчесність – думка професорів Центру академічної доброчесності

Академічна доброчесність в університетах різного обсягу студентів часто залежить від існування/неіснування у ВНЗ кодексів честі. Для того, аби не лише вміло розробити такий документ, але й зробити його дієвим та авторитетним для учасників освітнього процесу, академічна спільнота має передати першість на його (кодексу) створення тим активним представникам Академії, які конструктивно та проактивно виконуватимуть роль "законодавців" [...]

Переглянути

Десять принципів академічної доброчесності для викладачів (Центр академічної доброчесності)

Центр академічної доброчесності Десять принципів академічної доброчесності для викладачів Принципи академічної доброчесності, яких мають дотримуватися викладачі, аби сприяти чесному навчанню студентів та творенню науки в університетських стінах. © Центр академічної доброчесності. «Десять принципів» уперше опубліковані як стаття «Викладачі та академічна доброчесність» у виданні «Synthesis: Law and Policy in Higher Education», літо 1997 р., редактор Ґері [...]

Переглянути

Плагіат і виклики при написанні есеїв: чого варто навчитися у студентів

Авторка: Джаніс Ньютон, факультет політології, Йоркський університет. Написання есеїв часто стає для студентів надскладним завданням. На жаль, більшості студентів не доводилося працювати самостійно над текстами або продукувати власті думки та тези з приводу тих чи інших питань. Саме в університеті багатьом студентам доводиться боротися за вміння сформулювати власну думку та підкріпити її джерельною базою. Для викладачів [...]

Переглянути

Академічна доброчесність “Лист до моїх студентів”

Академічна доброчесніть базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов'язки. На жаль, часто нерозуміння викладачами студентів або студентами викладачів призводить до взаємної неприязні. Вільям Тейлор - викладач Оуктонського дворічного коледжу, спробував описати, що саме вимагається від нього як від викладача, для дотримання академічної доброчесності, і пояснити студентам, яким [...]

Переглянути

Есей про успішне викладання: рольова гра як стратегія

Есе про успішне викладання На шляху до вдосконалення в академічній сфері Том 19, Номер 5, 2007-2008 Публікація Мережі професійного та організаційного розвитку у сфері вищої освіти (www.podnetwork.org) Рольова Гра: стратегія активного навчання, яку часто використовують неправильно Стефані Нікерсон, консультант з інструктування Рольова гра – це особливий вид навчання за допомогою кейсів, що полягає у моделюванні [...]