Публікуємо 10 номер інформаційного бюлетеня про академічну доброчесність та аспекти, від яких залежить її забезпечення.

У номері “Як формулювати результати навчання” мова про те, як надати результатам навчання реальної ваги, та як впровадити модель “зворотного дизайну” змісту навчального предмета.

Проект сприяння академічній доброчесності продовжує рубрику Infobulletin.

Виникають запитання про різні аспекти академічної доброчесності? Не певні щодо термінології, визначень, практик? Намагаєтесь вберегтися від плагіату чи інших, інколи випадкових та несвідомих порушень? У нас для вас хороші новини. Ми періодично даємо відповідь на найчастіші запитання щодо доброчесності у навчанні чи науковій діяльності. Infobulletin – це підбірка матеріалів для детального ознайомлення з різними аспектами забезпечення академічної доброчесності.

Ознайомитись із матеріалом можна за покликанням: Integrity-bulletin-10(1)

Будемо вдячні за ваші коментарі та пропозиції для наступних випусків Infobulletin, тому просимо заповнити коротку форму відгуків: http://bit.ly/2K0zmoF