29 травня стартувала 3-денна навчально-тренінгова “Academic Integrity in Transitional Societies”: Школа з підвищення навиків написання наукових статей для викладачів.  Програма спрямована на підвищення професійних навичок академічного письма.

Слухачі школи – викладачі закладів вищої освіти та науковці, залучені до інтерактивних лекцій, виконання практичних завдань та кейс-вправ, що сприяють підвищенню професійних компетенцій з акцентом на практичній складовій – написанні якісних наукових статей. Навчання проводять професори Університету Ферфілд (США) Кетрін Нантц та Девід Шмідт у співпраці з проектом SAIUP.

Мета заходу – створити умови для написання англомовної статті з теми академічної доброчесності для спеціального видання Studies of Changing Societies Journal. Найкращі статті увійдуть в спеціальне видання журналу “Studies of Changing Societies: Academic Integrity in Developing Countries” – “Академічна доброчесність у суспільствах перехідного типу” / Academic Integrity in Transitional Societies.