//Інноватика у викладанні

Інноватика у викладанні

Академічна доброчесність “Лист до моїх студентів”

Академічна доброчесніть базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов'язки. На жаль, часто нерозуміння викладачами студентів або студентами викладачів призводить до взаємної неприязні. Вільям Тейлор - викладач Оуктонського дворічного коледжу, спробував описати, що саме вимагається від нього як від викладача, для дотримання академічної доброчесності, і пояснити студентам, яким [...]

Переглянути

Есей про успішне викладання: рольова гра як стратегія

Есе про успішне викладання На шляху до вдосконалення в академічній сфері Том 19, Номер 5, 2007-2008 Публікація Мережі професійного та організаційного розвитку у сфері вищої освіти (www.podnetwork.org) Рольова Гра: стратегія активного навчання, яку часто використовують неправильно Стефані Нікерсон, консультант з інструктування Рольова гра – це особливий вид навчання за допомогою кейсів, що полягає у моделюванні [...]

Мотивація студентів до навчання як визначальна умова академічної доброчесності (ДОСЛІДЖЕННЯ)

21 березня у приміщенні Українського кризового медіа центру відбулась презентація результатів дослідження «Академічна доброчесність: стан та фактори впливу» Дослідження було проведено в листопаді-грудні 2016 року Аналітичним центром CEDOS спільно з Gfk Ukraine в рамках Проекту сприяння академічній доброчесності в України (SAIUP), за підтримки Посольства США в Україні. . Мета: Опитування проводилось з метою встановити думку студентів [...]

Переглянути

Чи я плагіював? “Шкала плагіату”

Плагіат - підступне академічне шахрайство, адже ті, хто його припускаються, не завжди а) роблять це усвідомлено; б) розуміють, що це шахрайство; в) знають, як уникнути плагіату. Розроблена "Шкала плагіату" описує серйозність порушень правил цитування і допомогає зрозуміти, чи припускався автор коли-небуть цього різновиду академічного шахрайства. Версія файлу в високій якості: https://drive.google.com/file/d/0B95ZGBYQoN94cHVhck5rcFBZYlk/view?usp=sharing Джерело: http://www.plagiarism.org/ Переклад: Проект сприяння академічній [...]

Інфографіка, яка пояснює школярам, що таке академічна доброчесність і чому плагіат – це погано

Коли студенти ВиШів починають списувати та використовувати плагіат? Більшість набувають цього досвіду ще в школі, саме тому учні середніх та старших класів є ключовою цільовою аудиторію для просвітницькою кампанії на тему академічної доброчесності та протидії плагіату. Саме з метою "достукатися" до аудиторії середньої школи - як учнів, так і вчителів - команда з Харківського національного [...]